Powrót

Regulamin

Regulamin stworzony na potrzeby współpracy ze Wizualni Filip Kuźniarz, przedsiębiorcą wpisanym do CEIDG, z siedzibą w Krakowie (30-609), ul. Strumienna 33, NIP: 6762367699, REGON: 121057762.

Definicje:

Wykonawca: Wizualni Filip Kuźniarz z siedzibą w Krakowie (30-609), ul. Strumienna 33, NIP: 6762367699, REGON: 121057762, adres poczty elektronicznej: kontakt@brandraport.pl

Zamawiający: Klient będący przedsiębiorcą składający Zamówienie poprzez formularz zawarty na stronie internetowej Wykonawcy pod adresem www.brandraport.pl(„Strona www”)
Marka: Marka/firma której dysponentem jest Zamawiający. Zamówienie dotyczy każdorazowo jednej Marki zamawiającego.

Zamówienie: zlecenie przez Zamawiającego wykonania analizy Marki zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu; zamówienie dokonane zostaje zgodnie z funkcjonalnością Strony www poprzez złożenie dyspozycji „zamawiam” po uprzednim wyborze Planu, akceptacji niniejszego regulaminu i wypełnieniu formularza zamówienia.

Plan: Analiza Marki może być zrealizowana w kilku możliwych planach/wariantach które różnią się od siebie zakresem usług/analizy oraz ceną za wykonanie danego Zamówienia; w trakcie składania Zamówienia Zamawiający ma możliwość wyboru jednego z Planów.

§ 1

 

1. Niniejszy regulamin określa zasady nawiązywania współpracy między Wykonawcą i Zamawiającym w zakresie wykonania przez Wykonawcę analizy Marki w oparciu o archetypy Marki i w zakresie wynikającym z wybranego przy składaniu Zamówienia Planu, a to celem wypracowania strategii wizerunkowej i komunikacyjnej Marki.

2. Właścicielem serwisu jest Filip Kuźniarz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wizualni Filip Kuźniarz z siedzibą w Krakowie (30-609), ul. Strumienna 33, NIP: 6762367699, REGON: 121057762.

3. Warunkiem nawiązania współpracy i dokonania Zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień zgodnie z funkcjonalnością Strony www.

§ 2

 

1. Efektem zamówionej analizy o której mowa w §1 będzie pisemny raport który w zależności do wybranego Planu może obejmować:

a) Idę Marki

b) Archetypy Mark

c) Opis komunikacji Marki

d) Opis grupy docelowej Marki

e) Opis analizy aspektów wizualnych Marki

f) Rekomendowane działania dot. Mark

g) Zakres raportu może być rożny w zależności od wybranego Planu.

2.Zakres usług/analizy w danym Planie wskazany jest w opisie Planu widocznym w trakcie składania Zamówienia.

 

§ 3

 

1. Zamówienie przyjmowane są przez stronę internetową poprzez złożenie dyspozycji „zamawiam” po uprzednim wypełnieniu danych w formularzu zamówienia i wyborze Planu. Formularz zawiera następujące dane:

a) nazwę firmy Zamawiającego

b) adres zamawiającego

c) kontaktowy nr telefoniczny do Zamawiającego

d) adres poczty elektronicznej Zamawiającego

e) nr NIP Zamawiającego.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

3. Po złożeniu Zamówienia na adres e-mail Zamawiającego przesłany zostaje automatyczny mail z potwierdzający przyjęcie zamówienia.

4. Zamawiający zobowiązuje się do należytego współdziałania z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do realizacji Przedmiotu Umowy, a to poprzez udzielanie na żądanie Wykonawcy informacji dot. Marki oraz przedsiębiorstwa Zamawiającego niezbędnych do należytego wykonania analizy Marki i przygotowania Raportu. W przypadku braku należytego współdziałania ze strony Zamawiającego, terminy realizacji określone w §4 ulegają automatycznie wydłużeniu o okres braku tego współdziałania w tym o okres oczekiwania na dane i informacje konieczne do dostarczenia przez Zamawiającego.

5. Wykonawca sporządza Raport samodzielnie korzystając z własnych zasobów osobowych, według swojej najlepszej wiedzy bazując na posiadanym doświadczeniu oraz wnioskach z indywidualnej konsultacji dot. Marki przeprowadzonej z Zamawiającym i ile wybrany Plan przewiduje realizacje konsultacji. Raport ma charakter autorski i wynika z indywidualnego podejścia do analizy Marki w aktualnej sytuacji faktycznej przedsiębiorstwa Zamawiającego przedstawionej Wykonawcy przez Zamawiającego.

 

§ 4

 

1. Zamówienie wykonywane jest zgodnie z następującym harmonogramem:

a) Indywidualna konsultacja dot. Marki (o ile występuje w danym Planie) – termin ustalony przez Strony zgodnie z ust.2.

b) Analiza i przygotowanie Raportu – 14 dni od dnia konsultacji chyba że wystąpi zasygnalizowana przez Wykonawcę potrzeba dodatkowej konsultacji; w takim przypadku termin ulega wydłużeniu o 7 dni przy każdej dodatkowej konsultacji. W przypadku braku konsultacji (z uwagi na wybrany Plan) analiza wykonywana jest w terminie 14 dni od dnia opłacenia Zamówienia.

c) Wydanie Raportu Zamawiającemu – do 21 dni od dnia ostatniej konsultacji lub od dnia opłacenia Zamówienia w przypadku wyboru Planu który nie obejmuje konsultacji.

2. O ile wybrany Plan przewiduje indywidualną konsultację, o tyle termin indywidualnej konsultacji z §4 ust. 1 pkt a, ustalony zostaje pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą niezwłocznie po złożeniu zamówienia i po uprzednim zaksięgowaniu wpłaty dokonanej przez Zamawiającego zgodnie z §5 ust.2. W przypadku, w którym w zaplanowanym terminie nie dojdzie do odbycia konsultacji Zamawiający i Wykonawca wspólnie ustalą inny dogodny termin konsultacji. W trakcie konsultacji może pojawić się konieczności przedstawienia przez Zamawiającego dodatkowych wyjaśnień lub danych, i wówczas terminy realizacji ulegają wydłużeniu o okres oczekiwania na te dodatkowe wyjaśnienia lub dane.

3. Terminy określone w dniach dotycząc tylko dni roboczych tj. dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4. Raport będzie sporządzony w formie elektronicznej w pliku PDF i będzie wydany Zamawiającemu poprzez jego przekazania na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu wypełnianym przy składaniu zamówienia. Raport będzie także wydany w formie drukowanej poprzez jego wysłanie na adres Zamawiającego wskazany w formularzu Zamówienia, o ile przewiduje to dany Plan.

 

§ 5

 

1. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji Zamówienia zależy od wybranego Planu i jest widoczne przy wyborze Planu w trakcie składania Zamówienia.

2. Wynagrodzenie płatne jest w formie przedpłaty w jednej z następujących form płatności:

a) przedpłata na rachunek bankowy Wykonawcy nr wskazany w potwierdzeniu zamówienia

b) Płatność online w ramach systemu DotPay

3. Faktura VAT będzie przekazana Zamawiającemu wraz z Raportem pocztą elektroniczną na adres wskazany w formularzu Zamówienia.

4. Wynagrodzenie określone w ust.1 stanowi jedyne i całkowite wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia i ma charakter ryczałtowy.

5. W przypadku braku dokonania wpłaty w jeden ze sposób wskazany w ust.2 w terminie do 7 dni o dnia złożenia Zamówienie, Zamówienie wygasa.

6. Rozliczenia transakcji kartą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem DotPay.pl

 

§ 6

 

1. Z chwilą zapłaty całości umówionego zgodnie z §5 wynagrodzenia i wydaniu Raportu Zamawiającemu, Wykonawca udziela Zamawiającemu niewyłącznej licencji dot. treści Raportu.

2. W ramach Licencji wykonawca jest uprawniony do wykorzystywania Raportu w ramach swojej działalności tj. w zakresie jego prezentacji właścicielom/współwłaścicielom przedsiębiorstwa, swoim pracownikom, współpracownikom oraz kontrahentom i doradcom zewnętrznym jak również jest uprawniony do wykonywania dla w/w osób kopii raportu.

3. Wykonawca jest uprawniony do wykorzystania oznaczenia Marki i nazwy przedsiębiorstwa Zamawiającego w celach informacyjnych i promocyjnych dotyczących prowadzonej działalności w szczególności poprzez informowanie o współpracy z Zamawiającym na swojej stronie www, profilach w portalach społecznościowych itp.

 

§ 7

 

1. W trakcie realizacji zamówienia, a także przez okres 5 lat od jego zrealizowania, Wykonawca zobowiązany jest zachować w poufności Informacje Poufne przekazane mu przez Zamawiającego, a Zamawiający ma obowiązek wskazać, które z informacji stanowią Informacje Poufne.

2. W ramach zobowiązania do zachowania Poufności Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:

a) Wykorzystywania Informacji Poufnych wyłącznie w celu i na potrzeby realizacji zamówienia;

b) Nie przekazywania Informacji Poufnych osobom trzecim za wyjątkiem możliwości ich przekazania w okresie pracy nad przygotowaniem Raportu swoim pracownikom i współpracownikom odpowiedzialnym za realizację zamówienia;

c) Dbania o zachowanie Informacji Poufnych w poufności na równi z ochroną własnych informacji poufnych.

 

§ 8

 

1. Wykonawca realizuje zobowiązania wynikające z RODO / Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w szczególności w zakresie przechowywania danych osobowych oraz ich wykorzystywania i zabezpieczeń.

2. Administratorem danych jest Wykonawca tj. Filip Kuźniarz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wizualni Filip Kuźniarz z siedzibą w Krakowie, będący właścicielem platformy do dokonywania zamówień. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji Zamówienia.

3. Zamawiający w momencie akceptacji regulaminu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu Zamówienia i ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie.

4. Zamawiający ma prawo do otrzymania potwierdzenia (informacji) czy jego dane osobowe są przetwarzane przez Wykonawcę i w jaki sposób, a także do sprostowania niedokładnych lub nieaktualnych danych osobowych oraz do ich uzupełnienia w sytuacji, gdy są one niekompletne.

5. Zamawiający ma prawo do usunięcia swoich danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym).

6. Zamawiający ma prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

7. Wszelkie dokumenty (wnioski) dotyczące przetwarzania danych osobowych należy składać mailowo na adres email Wykonawcy wskazany w Regulaminie lub listownie na adres siedziby Wykonawcy. Wszelkie dostarczone wnioski zostaną rozpatrzone niezwłocznie, najpóźniej do jednego miesiąca od daty dostarczenia. Usługobiorca zastrzega sobie jednak przedłużenie ww. terminu, ze względu na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań, o kolejny dodatkowy miesiąc.

8. Wykonawca wykorzystuje pliki typu cookie w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem ze strony internetowej/portalu do zamówień. Pliki cookie umożliwiają zidentyfikowanie komputera osoby korzystającej ze strony internetowej/portalu zamówień.

 

§ 9

 

1. W przypadku gdy Zamawiającym jest konsument, przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy zawieranej w wyniku złożenia Zamówienia w terminie do 14 dni od dnia jej zawarcia. Dniem zawarcia zamówienia jest dzień potwierdzenia przejęcia zamówienia przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca przystępuje do realizacji Umowy po upływie terminu do odstąpienia od umowy.

 

§ 10

 

1. Wszelkie reklamacje związane z wykonanym zamówieniem należy składać na adres Wykonawcy wskazany w regulaminie pocztą lub pocztą elektroniczną.

2. Reklamacja złożona przez Zamawiającego, w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Zamówienia, powinna oraz określać:

a) Zamawiającego w sposób umożliwiający jego identyfikację;

b) przedmiot reklamacji;

c) okoliczności uzasadniające reklamację.

3. Wykonawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie lecz nie dłużej niż w ciągu 14 dni od daty doręczenia reklamacji, a następnie prześle Zamawiającemu odpowiedź na wskazany przez niego adres, wskazując rozstrzygnięcie reklamacji oraz jej uzasadnienie.

4. W sytuacji gdy podane w reklamacji są niekompletne lub nieprawidłowe, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośbą o ich uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Zamawiającego przedłuża stosunkowo okres rozpatrywania reklamacji .

 

§ 11

 

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Wykonawcy i od tego dnia ma zastosowanie do umów zawieranych z Wykonawcą w celu realizacji zamówienia.

2. Wykonawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. O wprowadzonych zmianach Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego i umożliwić mu zapoznanie się z treścią zmian.

3. Zmiany wprowadzone w regulaminie wchodzą w życie po upływie 14 dni od daty ich publikacji na stronie internetowej Wykonawcy i wykonaniu obowiązku informacyjnego z ust. 2

4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

5. Wszelkie spory wynikające z Zamówienia będą rozstrzygane przed sądem właściwym miejscowo dla siedziby Wykonawcy.

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Rozumiem
Dowiedz się więcej